Kontakt   

`

  • Odsłony: 190

Kampania społeczna „Spełnione Toasty”

W Wielkopolsce ruszyła kampania społeczna poświęcona tematyce picia alkoholu przez kobiety. Przekaz kampanii koncentruje się wokół trzech toastów: „Za zdrowie Pań”, „Rozchodniaczek” oraz „No to po maluchu”, które wprowadzone w życie mogą stać się spełnionymi. W ramach kampanii poruszony jest aspekt zdrowotny, społeczny i rodzicielski a każdy z powyższych toastów wiąże się z innym obszarem życia kobiet. I tak kolejno toast „Za zdrowie Pań”, ma skłonić do refleksji dotyczącej wpływu alkoholu na zdrowie i organizm. Motyw "rozchodniaczka", czyli toastu wypijanego na odchodne, ma zwrócić uwagę na rozpad związków i relacji rodzinnych spowodowanych nadużywaniem alkoholu, a "po maluszku" skierowany jest przede wszystkim do kobiet planujących ciążę, bądź będących w ciąży. Komunikat skryty za tym toastem wskazuje na teratogenne działanie alkoholu i ryzyko FASD/FAS u potomstwa kobiet spożywających alkohol w ciąży.

Więcej informacji …

https://spelnionetoasty.pl/

 

Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych